Onze eerste buitenlandse stage! - Reisverslagen van Myrthe en kim - WaarBenJij.nu Onze eerste buitenlandse stage! - Reisverslagen van Myrthe en kim - WaarBenJij.nu

Onze eerste buitenlandse stage!

Myrthe en ik gaan voor het eerst in het buitenland stage lopen.
En het regelen word gelukkig voor een groot gedeelte door meerdere organisaties gedaan. De hele procedure zullen we je besparen maar we zijn er al bijna een jaar elke dag wel een beetje meebezig geweest. Nu is het bijna zover nog maar 10 dagen en we zitten op het vliegtuig. Raar idee we zitten zometeen 3 maanden op elkaars lip met nog 2 andere en eigenlijk kennen we elkaar helemaal niet zo goed, tuurlijk we zijn wel vriendinnen maar vraag je wat is haar lievelingskleur of film zeg ik geen idee! Haar geboorte naam ken ik wel maar dat is ook alleen maar door het boeken! Even weer terug naar de kern vanaf nu zullen zowel Myrthe als ik jullie op de hoogte houden van de laatste voorbereidingen en daarna 3 maanden lang over onze ervaringen.
Ja ik weet het, het word een beproeving voor ons beide maar we zijn ervan overtuigd dat het top word !!!

Recente Reisverslagen:

19 April 2015

onze laatste week alweer

08 Maart 2015

we zitten alweer bijna op de helft

07 Februari 2015

onze eerste volle week stage

28 Januari 2015

enorm veel te vertellen

14 Januari 2015

nog 10 dagen voordat ons avontuur gaat beginnen
Myrthe en kim

Haai... Even kort ons zelf voorstellen, wij zijn kim en Myrthe van het Roc Rivor in Tiel. De 23e vertrekken wij naar Madrid voor 3 maanden.... Ik hoor jullie al denken 2 meiden 3 maanden op elkaars lip dat kan niet goed gaan, ja dat gaan we dus even onderzoeken voor jullie. We gaan stage lopen op brains nurcery een klein dagverblijf met 2 locaties in Madrid. En wij gaan 1 van die locaties een stukje leuker maken! Vanaf nu zullen we jullie op de hoogte houden vanaf de laatste voorbereidingen tot dat we weer terug komen in Nederland!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3809

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

13 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 Januari 2015 - 27 April 2015

Onze eerste buitenlandse stage!

Landen bezocht: